Hundearbejdet i Tørring Jagtforening.

Foreningen samarbejder med Højderyggens Jagthundeklub for at kunne tilbyde træning, oplæring og uddannelse af alle hunderacer og førere. Blandt andet foregår en stor en del af træningen på skydebanearealet i kæret og terrænet  omkring det. Der er altid gode instruktører og hjælpere tilstede. Har du fået ny hund eller bare mod på at svare den gamle "lidt igen" så tag fat i Jim, Tlf. 4018 7811 som er jagtforeningens ansvarlige for hundetræningen.

Man kan også altid følge med i træningstider og -muligheder på Højderyggens Jagthundeklubs hjemmeside og så vidt muligt i vores program her på siden.

For at kunne deltage i hundetræningen skal man fra sæsonstart være medlem af Højderyggens Jagthundeklub eller Tørring Jagtforening.

​

Dressurafslutning i Højderyggens Jagthundklub
og Tørring Jagtforening 2017

Så er der gået et år, og igen har vi fået styr på glade
og ulydige hunde.
Træningen foregik over 10 aftener, med mange trænere,
der gjorde et godt stykke arbejde. En stor tak til alle trænerne.

Du kan her se resultater fra de to klasser til dressurafslutning.

​