Nyjæger koncept/fordelsprogram for Tørring Jagtforening pr. Februar 2024.

Definition:

En nyjæger defineres i Tørring Jagtforening som en jæger der indenfor de sidste 18 måneder har erhvervet sit jagttegn samt retten til at drive jagt for første gang og for at opnå disse fordele skal man være medlem af TJ.

​

En nyjæger har på lige fod med resten af medlemmerne i vores forening adgang til gratis instruktion hver tirsdag når skydebanen har åben.

TJ har tilknyttet en nyjæger/ungjæger koordinator som skal fungere som bindeled mellem disse og bestyrelsen: Jens Andreasen / jensandreasenmail@gmail.com TLF 2645 0518

​

Der vil mulighed for arrangementer særskilt for nyjægere hvis dette efterspørges, så giv lyd hvis der er noget I brænder for.

​

Som nyjæger har man mulighed for at deltage i kærjagterne uden have et kærkort til hele sæsonen. Dette koster 75 kroner pr jagt som betales på dagen i jagthytten. Dette giver ikke ret til deltagelse i den frie trækjagt.

​

Ønskes der som nyjæger at afprøve trækjagten langs Gudenåen kontaktes et bestyrelsesmedlem og der vil blive fastsat en dato for et andetræk. Denne fordel kan kun bruges en gang og koster 50 kr.

​

Der vil blive forsøgt afholdt enkelte ”Fælles Andetræk” hvor nyjægere og andre medlemmer (primært uden hund) vil kunne deltage i trækjagten. Hold øje med FB & hjemmesiden. Dette vil blive annonceret med relativ kort varsel.

​

Vores fordele fås ved indmeldes og kan kun benyttes en gang. Vi giver de nye jægere denne håndsrækning for at se nye ansigter i vores forening så vi sammen kan styrke jagten og foreningen.

​

Tag godt imod vores nyjægere. De er foreningens fremtid!

Fordele:

• Kærkort. Nyjægeren får et styk kærkort som giver ret til deltagelse i fællesjagterne og den frie trækjagt langs åen i den kommende sæson hvis ikke andet aftales. Er nyjægeren under 18 år opnås der tillige et styk gæstekort for fællesjagterne​

​

• Skydekort.  Nyjægeren får ved køb af et personligt skydekort til 100 kroner indsat for 50 kroner på kortet således at foreningen giver den første omgang lerduer på banen.  Altså kan denne fordel ikke benyttes når man blot lejer et kort.